sâmbătă, 6 august 2011

Tort-carte pt motz Sara si David

Sara si David sunt gemenii pentru care am facut PRIMUL MEU TORT DE BOTEZ .

http://torturigalati.blogspot.com/2010/07/tort-de-botez-pt-sara-si-david.html

si acestea au fost torturile nasilor - http://torturigalati.blogspot.com/2010/07/tort-casuta-si-tort-masinuta.html .

Ce emotiiiiiiiiiiiii am avut atunci ..........vroiam sa iasa cat mai bine !!!

Mamica a fost incantata de ceea ce facusem ...acum a cerut sa ii fac un tort-carte cu 2 figuri haioase - fetita blonda cu ochi albastri -Sara si baiatul saten cu ochi verzi -David .

Eu sunt multumita de rezultat ! Zic eu ca am reusit sa fac ceva dragut :)

I-am povestit ce am facut ....abia asteapta sa-l vada !!!!!!! :)

Cred si eu :D


Cartea lor are 5 kg si contine mousse cioco si crema vanilie cu ananas si kiwi .

7 comentarii:

AdinA's Cakes spunea...

Foarte frumos iesit tortul,bravo!

SWEET CAKE STUDIO spunea...

Minunat,ce emotii de inceput...Dar acum ai crescut mare si uite ce minunatii faci!!!Pupici.

Bonjour spunea...

Bine realizat si tare nostim.

Nina's Art Cake spunea...

Super! Bravo ,Cornelia!Pupici!

dia spunea...

mare cartea aceasta dulce...si frumoasa foc!

Cellya spunea...

Multumesc tuturor !
Mamica a fost tare impresionata de "creatia" mea :) iar eu ...happy :) evident.

marinaemy spunea...

Foarte bine lucrat si ce dragalas este ,felicitari!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails