sâmbătă, 6 august 2011

Tort-carte pt motz Sara si David

Sara si David sunt gemenii pentru care am facut PRIMUL MEU TORT DE BOTEZ .

http://torturigalati.blogspot.com/2010/07/tort-de-botez-pt-sara-si-david.html

si acestea au fost torturile nasilor - http://torturigalati.blogspot.com/2010/07/tort-casuta-si-tort-masinuta.html .

Ce emotiiiiiiiiiiiii am avut atunci ..........vroiam sa iasa cat mai bine !!!

Mamica a fost incantata de ceea ce facusem ...acum a cerut sa ii fac un tort-carte cu 2 figuri haioase - fetita blonda cu ochi albastri -Sara si baiatul saten cu ochi verzi -David .

Eu sunt multumita de rezultat ! Zic eu ca am reusit sa fac ceva dragut :)

I-am povestit ce am facut ....abia asteapta sa-l vada !!!!!!! :)

Cred si eu :D


Cartea lor are 5 kg si contine mousse cioco si crema vanilie cu ananas si kiwi .

7 comentarii:

AdinA's Cakes spunea...

Foarte frumos iesit tortul,bravo!

GABI D. spunea...

Minunat,ce emotii de inceput...Dar acum ai crescut mare si uite ce minunatii faci!!!Pupici.

Dan-Irinel si Ionela spunea...

Bine realizat si tare nostim.

Nina's Art Cake spunea...

Super! Bravo ,Cornelia!Pupici!

adnia spunea...

mare cartea aceasta dulce...si frumoasa foc!

Cellya spunea...

Multumesc tuturor !
Mamica a fost tare impresionata de "creatia" mea :) iar eu ...happy :) evident.

marinaemy spunea...

Foarte bine lucrat si ce dragalas este ,felicitari!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails