sâmbătă, 10 iulie 2010

Tort de botez pt Sara si David



Misiune indeplinita !!!!!
Numai cuvintele astea le am pe buze acum :D
De ce ????Fiindca am avut ffffffffffffff mari emotii la aceste torturi .....era primul meu tort " imens" (vorba vine :)))) ) si nu stiam daca voi reusi sa ma organizez, daca voi reusi sa indeplinesc toate cerintele , daca imi va placea forma finala si multe altele ...
M-am linistit numai cand au venit sa ia tortul si am avut parte de cea mai frumoasa reactie de pana acum :) le-au dat lacrimile de bucurie si mi-au spus cat de mult le place ....evident ca si mie mi-au dat lacrimile si m-am infiorat toata .
Nu pot spune ca oboseala a trecut, insa ...va trece si asta.....important e ca simt o bucurie nemarginita :) si voi avea parte de un somn odihnitor (sper !).

Tortul mare este pt botezul gemenilor SARA SI DAVID, iar mamica a dorit sa asez si o inima in mijlocul tortului pentru ca ei , Vali si Paul, aniverseaza 10 ani de la casatorie chiar azi !
Modelul a fost ales de mamica ...o parte imbracat in roz si cealalta parte cu bleu, inclusiv decoratiunile alese tot de ea .



asta e particica SAREI ( cu biberon caci este o mancacioasa :) )




asta e particica lui DAVID ( cu suzeta ca el e plangaciosul :D).

Tortul are blat alb, pufos, insiropat cu sirop de ciocolata si stropit cu afinata , ganache de ciocolata si mousse de visine, iar decorul din pdz.


SARA si DAVID, sa va fie de bine botezul ! Sa fiti sanatosi si norocosi !
Vali si Paul, va doresc multi ani frumosi impreuna si sa fiti fericiti alaturi de copiii vostri !

5 comentarii:

giovanna spunea...

superb!

Anonim spunea...

bravo, bravo, ai muncit serios, odihna placuta!

Petite Foury spunea...

Foarte fain! Imi plac tare mult detaliile!

MIMI spunea...

ffffffff frumos!felicitari!

Cellya spunea...

fetelor, va multumesc ! va pup !

PS. scuzati-ma ca raspund asa tarziu, au intervenit niste probleme(de sanatate:( )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails