sâmbătă, 9 octombrie 2010

Tort de botez - Sonia


l
a
Sonia este o fetita scumpa foc !!!! O bombonica de fetita pe care am cunoscut-o azi si am indragit-o imediat atat de dulce e !!!!
Ea este nepotica verisoarei mele, Carmen, doar ca nu locuiesc in Romania;
dar uite ca am avut bucuria de a lucra la tortuletul ei de botez si pot spune ca am lucrat cu mare drag la el.
Adelina, mamica ei, a ales modelul " Selena", dar eu, ca sa nu ma "plictisesc", i-am adus mici modificari si ..nu s-a suparat . A fost incantata de rezultat .

Tortuletul Soniei are blat alb, pufos, bine insiropat cu sirop de zahar si putin brandy, are crema de ness in care am pus putin brandy si crema de vanilie cu cioco alba si piersici .
Decorul din pdz .


Sa-ti fie de bine botezul, micuta Sonia ! Sa ai o viata frumoasa, sa fii norocoasa !

6 comentarii:

giovanna spunea...

ce draguti ai facut papucasii....
dar vezi ca sunt pe acelasi picior. trebuie sa intorci sablonul talpii, cand decupezi din fondant ca sa iasa invers adica si pe dreptul si pe stangul. altfel amandoi sunt la fel:)

Livia spunea...

Foarte frumos, imi place mult, se vede ca e lucrat cu dragoste!

diamond spunea...

ce frumos e tortul :D sa traisca sarbatorita :D

Torturiledanielei spunea...

modelul asta are succes :)) stii ca il voi face si eu , nu ?

MIMI spunea...

foarte frumos!!!!te pup!

Cellya spunea...

va multumesc frumos tuturor ! si pentru vizita si pentru aprecieri!:*

Giovanna, doar stiam partea de teorie, dar nu stiu ce-am facut atunci.voi fi mai atenta la urmatorii papucei :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails