marți, 26 octombrie 2010

Tort carte inchisa cu Minnie Mouse


M-am reintors din concediu si nu am venit chiar cu mana goala :)
La Cluj am facut un tort-carte inchisa pt nepotica mea, Anda, care a implinit 2 anisori .

Are blat alb, pufos, insiropat cu compot de ananas, are mousse de cioco si rom si crema de vanilie cu cioco alba si ananas .

Le-a placut ffffff mult, nu era gretos, era bine insiropat :) dar numai eu stiu in ce conditii l-am facut la tara . Jur ca e ultimul tort facut acolo . Voi mai face pt casa, fara decor, dar nu torturi aniversare !!!

Pasta alba nu mi-a ajuns. Am avut ceva zahar la mine, l-am folosit pe ala si apoi am facut zahar pudra in casa . Nu e bun deloc !!!! dar l-am folosit ca nu aveam incotro sad

Am facut si 2 torturi pt casa, au fost bune-bune, dar nu am poze nici la sectiune pt ca acumulatorii ne-au lasat ( cum m-a lasat si mixerul chiar la ultima comanda-cea cu dalmatienii :))))))))) ) .


4 comentarii:

Torturiledanielei spunea...

cornelia -este foarte reusita cartea ! superb ! nu se vede ca a fost facut in conditii vitrege :))

giovanna spunea...

in ciuda aventurilor tortul este absolut superb! te pusi

Cellya spunea...

Dana, pai mi-am dat silinta :) ce crezi ? nu vroiam sa arate "oricum", cum spunea verisoara mea :d
ea imi zicea sa il fac bun! pt ea nu prea conta sa fie dichisit din cale afara.

Cellya spunea...

Giovanna, multumesc! :* am rezolvat celalalt mesaj:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails