luni, 3 octombrie 2011

Alt Spiderman

Am avut parte de un week cu peripetii :(:(
Nu doresc nimanui asa ceva :(

4 torturi de facut .......copil cu febra 40 (fusesem la doctor si aveam tratamentul, dar era in prima zi si inca facea febra mare ) ....si ........colac peste pupaza ...INUNDATIE :((((((
se defectase bateria la chiuveta, apa mi-a tasnit pe tort (tort care era gata si urma sa-l duc la frigider ! ce ghinion !!!!!!! l-am salvat caci l-am luat rapid de acolo).
siiiiiiiiii ...cu ajutoare ....am adunat apa din bucatarie, am fugit iar la spital pt tratament, am refacut decorul tortului ( al 3-lea din cele 4 ) si l-am terminat si pe-al 4 -lea .
m-am incadrat in timp cu toate . ufffffffff, ce stresssss .

La multi ani, Alexandru !

2 comentarii:

AdinA's Cakes spunea...

Chiar ai avut ceva de lucru!Dupa toate necazurile ai realizat torturi foarte frumoase!

marinaemy spunea...

Intradevar nu mi-as dori sa patesc asa ceva cand am 4 torturi de facut,dar se pare ca te-ai descurcat asa cum era si de asteptat . Foarte reusit spidermenul,felicitari! Sper ca cel mic sa se faca bine cat mai repede!Pupici!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails