duminică, 20 iunie 2010

Tort B.G.L. ;)


Sigur va intrebati ce semnificatie au aceste initiale :) Nu-i asa ?:D Ei bine, va pot spune doar ca sunt dedicate sarbatoritului ( cumnatul meu -Gigi). Sticluta a fost modelata de sotul meu deoarece eram in criza mare de timp ...eram asteptati si nu era gata decorul....m-am grabit cat am putut ...
L-am facut in vitezaaaa, dar a fost apreciat si asta e tot ce conteaza pt mine !!!!
Tortul are blat alb, pufos si crema de cioco alba cu visine + ganache cu alune .

La multi ani, Gigi !!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

"LA MULTI ANI! DOMNUL GIGI,CRED CA NU AI PRIMIT ASA CADOU NICIODATA...SURSA,SI PRODUSUL FINAL...TIE CORNELIA ITI UREZ IN CONTINUARE CAT MAI MULTE COMENZI,PENTRU CA ASTA TE SATISFACE,SA II FACI FERICITI PE CEI DIN JURUL TAU,CU ACESTE MINUNI CARE LE FACI.VA PUP,DAR CEL MAI MULT PE DARIA. CARMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails