miercuri, 5 mai 2010

Tort cu ciocolata


Ne-a fost pofta de ceva dulce, ciocolatos, asa ca n-am stat prea mult pe ganduri si am intrat in bucatarie. Am vrut sa incerc ceva nou si atunci am testat reteta de blat cu nuca a Dorianei( multumesc, draga mea :* ), crema de ciocolata a doamnei Carmen Spantu(va multumesc si dvs pt reteta asta minunata! )si ... Nu mai lungesc vorba ...o sa va prezint minunatia asta de tort ( gustul e demential! )....cat despre partea de ornat ....va zic ca n-am avut rabdare !!! Cand stiu ca e pentru casa, nici nu ma " omor" sa-l bibilesc . V-am spus asta ca sa nu va asteptati la cine stie ce :)


Aveam cele 4 discuri de blat cu nuca ...

crema de ciocolata + crema ganache care nu apare in fotografii !


am insiropat cu sirop de ciocolata si esenta de rom


am dat la frigider pentru o noapte



deasupra am pus putina crema ganache si am ornat cu crema de ciocolata


iar aici am adaugat cateva floricele




Sotul meu, nerabdator, l-a inceput deja si a insfacat o felie mare din el .
El a dorit sa fie bine, bine insiropat, iar eu m-am conformat :D caci si mie imi place asa !
Esenta de rom combinata cu ciocolata e ceva nemaipomenit de bun( ma rog, dupa gustul nostru).

5 comentarii:

Ana spunea...

M-as infrupta si eu din ciocolatosul tau Cellya!

Anonim spunea...

Cred ca este super bun acest tort,nu m-ai invitat sa -l gust...astept invitatia...glumesc !!!Esti o artista in acest domeniu,asta o spun eu care am beneficiat de un tort cadou de ziua mea,COMANDATI CU INCREDERE, produsele folosite sunt naturale si foarte gustoase la final. Mult succes in continuare !CARMEN

Cellya spunea...

@Ianna, daca veneai atunci cu primul tren, mai gaseai ceva din tort ...acum, s-a topit! ramane pe data viitoare :)

Cellya spunea...

@Carmen, bine ca stiu ce vrei! La anul vei avea un tort ciocolatoooos rau :) dar cu alta "fatza", sa fie potrivit pentru o aniversare. te pup!

Andu spunea...

Arata gozav,mi-ai facut pofta,vreau si eu.......!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails